Regler i forbindelse med leje af fælleshuset

Regler for leje af fælleshuset:

Generelt

• Lejer skal være bosiddende i Langeshave og myndig.

• Fælleshuset har plads til 50 personer (brandsikkerhed). Der er borde, stole og service til 50 personer (se inventarliste).

• Medbring selv: Køkkenrulle, toiletpapir, viskestykker, håndsæbe, opvaskemiddel, og eventuelt specielle køkkenredskaber,

håndklæder og karklude.

Udlejning

Der udfærdiges en lejekontrakt, som ved underskrift forpligter lejer til alt nedenstående:

Lokalerne må ikke lejes til kommercielle arrangementer, hvor man fx opkræver entre.

En reservation kan, med fuld tilbagebetaling, aflyses 1 måned før arrangementsdato. Ved senere aflysning betales den fulde leje

(ikke depositum).

Nøgler udleveres først, når leje og depositum er betalt!

Priser

Fremgår af lejekontrakten og opslag i opgange.

Ansvar

Lejer er i lejeperioden erstatningspligtig for alle skader som sker, på bygning, inventar, service mm, uanset hvem i lejers selskab,

der forvolder skaden. Lejer er også ansvarlig for eventuelle udefrakommende personer, som ikke er en del af arrangementet.

Som lejer skal du altså betale for alle udgifter til udbedring af evt. skader. Vi opfordrer dig derfor til at undersøge, om du har eller

kan tegne en forsikring, der dækker dit ansvar.

Ordensreglement

Støj: Fra søndag til torsdag må der IKKE kunne høres støj/musik udefra efter kl. 23.00. Fredag og lørdag efter kl. 24.00.

Rygning: Rygning er strengt forbudt overalt i fælleshuset, der henvises til udendørsarealerne, hvor der er opsat askebægere.

Parkering: Parkering skal foregå på gæsteparkeringspladserne (se skiltning). Gæsteparkeringspladser i andre klynger må

ligeledes anvendes.

Rengøring

• Opvaskemaskinen skal tømmes og rengøres (husk at rense filteret) og.alt service skal sættes på plads

• Køkkenet skal gøres rent – husk ovn (brug ikke ovnrens).

• Køleskab og fryser tømmes og rengøres.

• Termokander tømmes og rengøres.

• Alle gulve skal fejes og vaskes (rengøringsvogn forefindes i depotrummet).

• Borde og stole skal vaskes/rengøres samt stilles/stables efter anvisning.

• Toiletter skal rengøres – om nødvendigt skal fliser og døre vaskes af.

• Spejle og fedtede glaspartier skal pudses.

• Affald skal i containere, som er placeret ved udgangen til Nannasvej

.

Lav din egen hjemmeside gratis! Dette websted blev lavet med Webnode. Opret dit eget gratis i dag! Kom i gang